Saturday, April 29, 2017

Sambutan Hari Israk Mikraj

Alhamdulillah syukur ke hadrat Allah s.w.t kerana dengan limpah kurnia serta izinNya, pada 27hb. April 2017 Panitia Pendidikan Agama Islam telah berjaya mengadakan Program Sambutan Peristiwa Israk dan Mikraj junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w . Program dimulakan dengan bacaan Yassin di Dewan sekolah diikuti dengan bacaan doa oleh Ustaz Mohd Zaki Mohd Tajudin. Guru Penyelaras Program, Ustazah Rohani bt Hassan memulakan ucapan aluan diikuti oleh Ucapan Perasmian oleh Encik Zurainan Ariff, Guru Besar SKUB.

Bagi memeriahkan sambutan kali ini, majlis dipenuhkan dengan pertandingan Nasyid dari setiap kelas, pertandingan Kuiz dan pertandingan azan. Murid-murid memberi respon yang amat baik dan bersemangat ketika menyertai pertandingan yang diadakan. Majlis penyampaian hadiah telah disempurnakan oleh Encik Zurainan bin Ariff, Guru Besar SKUB.

Tahniah kepada Panitia Pendidikan Agama Islam SKUB yang telah berjaya mengadakan majlis ini dengan baik dan lancar. Terima kasih kepada semua guru yang telah terlibat secara aktif dalam membantu melancarkan perjalanan program kali ini.

Penyampaian hadiah

Peserta Azan

Kumpulan Nasyid Tahun 3Kreatif

Penyampaian hadiah





Pertandingan Kuiz

Guru Besar memberi ucapan

Kumpulan nasyid tahun 6 Wawasan

Peserta Azan

No comments:

Post a Comment